Poemul XX Neruda ( In Limba Romana)


The Typewritter speech INTRO

Plansa culturala nonesoterica (Dragostea, tema)

Poemul Dragostei (Poemul XX)

Pot sa scriu versurile cele mai triste in aceasta noapte.

Pot sa scriu spre exemplu : “Noaptea si al ei fior este fracturata de acele stele in departare”

Noaptea, vantul se transforma in cer si canta.

Pot sa scriu cele mai triste versuri in aceasta noapte.

Am iubit-o, uneori , ea ma iubea insa,mai mult.

In nopti ca acestea ne-am tinut in brate.

Ne-am sarutat indelung sub cerul infinit

Ea m-a iubit, uneori,m-a iubit prea mult

Cum sa nu iubesc enorm, acei ochi.

Pot sa scriu cele mai triste versuri in aceasta noapte

Gandind ca nu o mai am, simtind ca am pierdut-o.

Ascultati imensitatea noptii ce este mai vasta fara ea.

Versuriile cad asupra sufletului meu ca roua pe iarba

Ce conteaza…ca nu am putut pastra dragostea mea

Noaptea instelata si ea , nu este cu mine.

Aceasta e toata povestea mea. Cineva canta departe.

Sufletul meu nu se poate linisti ca a pierdut-o.

Iar ochii mei ii cauta .Ochii mei o cauta doar pe ea.

Inima mea o cauta doar pe ea; ea nu este cu mine.

Aceiasi noapte straluceste in aceleasi ramuri.

Dar noi din acel moment nu mai suntem la fel.

Eu nu o mai iubersc , asta e sigur, asa cum am iubit-o

Vocea mea a incercat sa gaseasca briza pentru a ajunge la ei.

Este cu altul, cu alte sarutari , cu sarutari la fel ca ale mele.

Vocea ei, trupul ei luminos,ochii infiniti de profunzi.

Eu nu o mai iubesc, e sigur, dar poate ca inca o mai iubesc

Dragostea este efemera insa uitarea dureaza mult.

Pentru ca in aceste nopti am tinut-o in brate.

Sufletul meu e nelinistit ca a pierdut-o.

Deci , acest lucru este durearea mea ultima ce ma va face sa sufar

Si acestea sunt ultimile randuri ce le voi scrie pentru EA.

VIDEO LINK MY SPACE RECITAL ORIGINAL En Españhol & music

About FIVEBLUEAPPLES

"Poti face tot ce doresti insa nimanui rau" Aleister Crowley FIVEBLUEAPPLES este un spatiu in care studiem si comentam simbolul esoteric , principiile alchimice a celor 5 mistere si autocunoasterea Sinelui. Bazat pe teorii Jungiene incercam sa refacem dand sens explicativ drumului in Legenda Personala urmand simbolulrile Arcanelor Majore ale Tarotului in sens filosofic desigur. FIVEBLUEAPPLES nu este si nu va fi o organizatie sau religie ; este un spatiu care reuneste persoane cu dorinta cunoasterii , cu puterea personalitatii si cu frumusetea interioara indiferent de crez religios ,sex sau nationalitate. Militam pentru armonie, pentru umanism si liberalism si punem egal fara nici cea mai mica diferenta intre femeie si barbat. Consideram ca sec. XXI este secolul reanvierii spiritualitatii si inceputul unei noi ere a marilor Revelatii. Mottoul nostru este: "Faci tot ce doresti dar nimanui rau!" Adm blog . USA : Gabriel Fischer Adm blog Canada: Nina Russell Adm account Australia : Dan Izvernariu