Rugaciunea lui Dante


 

NOTA:Plansele cu tematica alchimica vor reveni in publicare dupa Samhain
31/01-11-2010 respectand astfel traditia povestilor si a poeziei in prag de sarbatoare (sabbath)

 

Rugaciunea lui Dante

(adaptare)

VIDEO LINK  YouTube Loreena McKennite _Dante Payer

 

 

Cand lemnul de culoare inchisa a cazut in fata mea

Si toate drumuriile sunt prea lungi

In clipa in care preotii spun cu mandrie:

“Nu exista nici o alta cale…”

Am lucrat cu dureri in  piatra

 

Nu am crezut, pentru ca nu puteam vedea

Dar ai venit la mine in noapte

Cand zorii preau pierduti pentru totdeauna

TU mi-ai aratat iubirea ta in lumina stelelor

 

Navigheaza cu ochii peste oceane

Navigheaza cu sufletul pe mare

Cand noaptea intunecata pare fara sfarsit

Am sa te rog sa nu ma uiti

 

Apoi un munte a crescut inaintea mea

Din profunda dorinta

Din fantana iertarii

De dincolo de gheata si foc

 

Navigheaza cu ochii peste oceane

Navigheaza cu sufletul pe mare

Cand noaptea intunecata pare fara sfarsit

Am sa te rog sa nu ma uiti

 

Ne este impartasita acesta cale

In care umili si singuri aflam cat de fragila este inima

Oh, da-ne aripi picioarelor de lut pentru a zbura

Pentru a atinge fata stelelor.

 

Respira cu viata in aceasta inima slaba

Ridica acest val macabru al fricii

I-a aceste sperante desarte gravate cu lacrimi

Si ne vom ridica peste aceste griji pamantesti

 

Navigheaza cu ochii peste oceane

Navigheaza cu sufletul pe mare

Cand noaptea intunecata pare fara sfarsit

Am sa te rog sa nu ma uiti

 

About FIVEBLUEAPPLES

"Poti face tot ce doresti insa nimanui rau" Aleister Crowley FIVEBLUEAPPLES este un spatiu in care studiem si comentam simbolul esoteric , principiile alchimice a celor 5 mistere si autocunoasterea Sinelui. Bazat pe teorii Jungiene incercam sa refacem dand sens explicativ drumului in Legenda Personala urmand simbolulrile Arcanelor Majore ale Tarotului in sens filosofic desigur. FIVEBLUEAPPLES nu este si nu va fi o organizatie sau religie ; este un spatiu care reuneste persoane cu dorinta cunoasterii , cu puterea personalitatii si cu frumusetea interioara indiferent de crez religios ,sex sau nationalitate. Militam pentru armonie, pentru umanism si liberalism si punem egal fara nici cea mai mica diferenta intre femeie si barbat. Consideram ca sec. XXI este secolul reanvierii spiritualitatii si inceputul unei noi ere a marilor Revelatii. Mottoul nostru este: "Faci tot ce doresti dar nimanui rau!" Adm blog . USA : Gabriel Fischer Adm blog Canada: Nina Russell Adm account Australia : Dan Izvernariu