43 In spatele vointei… de aniversarea mea.



eSoteric:

Semne:
Am cautat chiar acum in vechea carte a Principiilor Esoterice (Theosofice) ceva legat de varsta pe care o implinesc azi…43 ani…
Am deschis Cartea la capitolul 43.

Se spune ca in toate semnele pe care le vedem exista o cheie explicative a ceea ce noi vrem sa aflam.

In Esoterismul fundamental la capitolul 43 am gasit:

ANALOGIA VIETII OMULUI CU INLANTUIREA CELOR SAPTE PLANETE.
Occultism si etica :

“Viata trebuie traita, traind, daca vrei sa ai cunoasterea”

43

eXoteric alchimic


Complicat!
Dupa douazeci de ani de perindat prin lumea esoterica , dupa douazeci de ani de bantuit in “Legenda Personala” am concluzionat ca unica busola este simtul, ca reglajul ei tine de practica si lectii, ca totul se bazeaza pe ratiune si pe faptul: “acum , aici”… .
Ma numar printre solitarii alchimisti ce simpatizeaza si socializeaza dar care stie ca , in fata mortii suntem atat de singuri oricat de iubiti am fi.
Zece ani mi-au trebuit ca sa inteleg ca viata nu este o intamplare , inca zece ani au trebuit ca sa percep notinea de efemer si unic.
Douazeci de ani au fost suficienti pentru a distruge omul vechi din mine…dresat, submis, indobitocit si ignorant.
La 30 ani am inteles ca sunt : “Cangurul ce a intarziat 5 minute” si am tot intraziat, tot intarziat pana ce am ajuns sa spun : STOP!
Timpul nu exista atunci cand poti spune …sunt echilibrat material si spiritual..dar timpul exista din plin si contra ta atunci cand una din cele doua schioapata.
19 ani am servit Atelierului …atelierul a “ars” pentru ca orice Templul trebuie sa fie distrus din douazeci in douazeci de ani (spune o reteta budista) pentru a elimina viciul ce se infiltreaza ca un demon.

Douazeci de ani mi-a luat ca sa pot intelege multitudinea fatetelor vietii ca principiu si nu ca si : “ ce este aceasta si pentru ce?”-
Totul este versatil, totul este relativ, totul este aproximativ si de moment …cu toate acestea am ramas acelas idealist , spunand: “ In aceasta dimensiune a vietii ca sa poti intelege cum functioneaza totul , trebuie sa faci pace cu trecutul tau intelegand ce s-a petrecut , sa faci negot cu propriul orgoliu si sa nu cedezi impulsuriilor primare.” – acesta este primul pas spre ceeace multi numesc :iluminare.
Nu poti trai fara sa visezi.
Nu poti visa la nesfarsit, fara sa atingi…
Nu este totul sa visezi ca sa devina , magic aevea in realitate…
Trebuie sa traiesti din plin si aevea visul tau.
Adevarat este : Nimeni nu reuseste singur…dar va spun : Toti suntem singuri in fata aceste-I probe!
Gandul este magic, cuvantul este PUTEREA, puterea de concentrare si observare este drumul prin sinuosul labirint al vietii.
Semnele sunt peste tot …si nimic nou, eu, nu spun:…toate sunt in Unu si Unu este in toate dar acest fapt se repeta mereu , etern, la nesfarsit ..sub diverse forme, sub diverse aspecte, mereu…mereu sub acelas Soare.
Un adevar misterios ma incearca acum la 43 ani…” moartea si dragostea sunt mana in mana”- te nasti din dragoste pentru ca sa mori.
Ce sens are acest straniu lucru in care se consuma energii si valori…?

Tot nu am inteles doar pentru simplu fapt ca ..inca nu am trait indeajuns!

Dan Izvernariu
01/02-05-2011 Lisboa Portugal _FIVEBLUEAPPLES

Click in imaginea de mai jos pentru a ma contacta in FACEBOOK:

Dan Izvernariu | Create Your Badge

About FIVEBLUEAPPLES

"Poti face tot ce doresti insa nimanui rau" Aleister Crowley FIVEBLUEAPPLES este un spatiu in care studiem si comentam simbolul esoteric , principiile alchimice a celor 5 mistere si autocunoasterea Sinelui. Bazat pe teorii Jungiene incercam sa refacem dand sens explicativ drumului in Legenda Personala urmand simbolulrile Arcanelor Majore ale Tarotului in sens filosofic desigur. FIVEBLUEAPPLES nu este si nu va fi o organizatie sau religie ; este un spatiu care reuneste persoane cu dorinta cunoasterii , cu puterea personalitatii si cu frumusetea interioara indiferent de crez religios ,sex sau nationalitate. Militam pentru armonie, pentru umanism si liberalism si punem egal fara nici cea mai mica diferenta intre femeie si barbat. Consideram ca sec. XXI este secolul reanvierii spiritualitatii si inceputul unei noi ere a marilor Revelatii. Mottoul nostru este: "Faci tot ce doresti dar nimanui rau!" Adm blog . USA : Gabriel Fischer Adm blog Canada: Nina Russell Adm account Australia : Dan Izvernariu

We check our emails several times each day and will respond to your enquiry as soon as possible

