INFO :


Asa cum deja am informat , speram ca din acest an 2012 sa incepem un nou sir de postari despre : psihologie, esoterism, filosofie, alchimie, masonerie, teosofie in varianta VIDEO BLOG.

Ideia in sine este trecerea de la citit la ascultat si vizionat.

Unul din principiile invatarii este ascultarea, imaginarea, reflexia.

In aceste bloguri nu cautam sa lamurim ci sa nastem noi intrebari in voi privind: Eu-l, existenta, simbolul, viata si moartea, …astfel incat, fiecare in timpul sau si maniera sa sa descopere lucruri ce stau in intuneric, in ascuns… si sunt necesare pentru imbogatirea, perfectionarea, transmutatia eu-lui si in final iluminarea.

La acest link se afla site-ul in constructie azi.

Link page in new window

(editare in HTML 5)

E N T E R

About FIVEBLUEAPPLES

"Poti face tot ce doresti insa nimanui rau" Aleister Crowley FIVEBLUEAPPLES este un spatiu in care studiem si comentam simbolul esoteric , principiile alchimice a celor 5 mistere si autocunoasterea Sinelui. Bazat pe teorii Jungiene incercam sa refacem dand sens explicativ drumului in Legenda Personala urmand simbolulrile Arcanelor Majore ale Tarotului in sens filosofic desigur. FIVEBLUEAPPLES nu este si nu va fi o organizatie sau religie ; este un spatiu care reuneste persoane cu dorinta cunoasterii , cu puterea personalitatii si cu frumusetea interioara indiferent de crez religios ,sex sau nationalitate. Militam pentru armonie, pentru umanism si liberalism si punem egal fara nici cea mai mica diferenta intre femeie si barbat. Consideram ca sec. XXI este secolul reanvierii spiritualitatii si inceputul unei noi ere a marilor Revelatii. Mottoul nostru este: "Faci tot ce doresti dar nimanui rau!" Adm blog . USA : Gabriel Fischer Adm blog Canada: Nina Russell Adm account Australia : Dan Izvernariu

7 thoughts on “INFO :

  1. imi poti lasa si mie linkurile de la postarile tale privitoare la principiile alchimice a celor 5 mistere?

    • Hello!
      Sunt foarte multe bloguri cu privire la procesul transmutatiei. De la acest titlu : AZOTH link: https://fiveblueapples.wordpress.com/2010/11/22/azoth/ s-a postat despre cele 7 etape ale transformarii. Desigur in linii mari si explicat exoteric. Partea ritualica , esoterica nu se poate publica decat in termenei hermetici , este legea ce functioneaza in occultism „Hiatus”. Am citit despre interesul tau in comentariile anterioare. Daca ai varsta majoratului si vointa de-a urma studiul occult poti urma in tara ta fie Scoala Regala (Royal Art) in masonerie sau Teosofia in Societatea teosofica daca exista din orasul tau.

      Multumesc pentru comentariu,
      Nina Russel
      Fiveblueapples US NYC Adm III FBAWp

      • In Noua Porti mai exista o varianta de initiere. Noua porti gasesti in bloguriile noastre ultime. Sunt cam 5 bloguri postate din seria de 9.

      • Hello , kiaora bro!
        Nina

      • In oras la mine nu este, am un oarecare(mai mare) interes pentru ocultism, dar nu stiu daca am vointa necesara pentru a urma o scoala in acest domeniu. Mai degraba as putea spune ca este un fel de curiozitate nascuta din anumite intamplari mai vechi sau mai recente pentru care caut raspunsuri, dar care pentru mine au ramas inca un mister, dar in momentul in care ti-am citit cateva dintre postari mi-am dat seama ca poate tu m-ai putea ajuta sa aflu ceea ce imi doresc sa aflu

      • online sau via comments, email este imposibil. practic nu este cum . tot ce postam aici este fara concluzie, concluziile le tragi chiar tu in forma care sunt adevarate pentru tine. mai exista si partea initiatica ce se face practic.cam greu. totusi multumim pentru interesul tau. poate cine stie …o sa iti gasesti drumul. fiecare din noi am trecut prin aceasta

  2. n-ai pentru ce:), multumesc si eu pentru timpul pe care mi l-ai acordat:)

We check our emails several times each day and will respond to your enquiry as soon as possible

