♦ ANOTIMPURILE LEGENDEI -♥ Oratoria de Duminica 09-12-2012


 

Multumiri  tuturor acelora care, masoni sau nu, ce au stiut sa dovedeasca spirit uman si stralucit contribuind, conspirand si participand  in Legenda noastra personala in clipe grele si de rascruce.

Numele nu isi au sens , sunteti toti aici cu noi acei ce sunte-ti,  toti cei pe care va stim si va simtim aproape!Ne inclinam!

Lumina Voua , zei si zeite , stele ale Cerului si nobile suflete!

Au spus : FIE,

.:Doris &.:Dan .:Izvernariu

Fiat Lux!

nnDtaf322 Brotherhood by: danIzvernariu Apr. 2012 copyright protect FIVEBLUEAPPLES

Our personal legend in Middle Earth / AotearoA 2012

Photo by: danIzvernariu

 ♦♦♦

11  ani in urma…

PRIMAVARA

Imi amintesc ca lucram din greu… imi amintesc de acele unelte caraghioase si zgomotoase. Imi era greu insa traiam ca intrun vis, intro lume a mea dicolo de vulgarul in care majoritatea traiesc.

Existam ca intro nebunie continua, ca intr-un spatiu al imaginarului …doar eu stiam ca tot ce avea sa urmeze va avea sa fie aevea , asa cum am “vazut”.Atunci toti m-au crezut nebun si deplasat.

Lucram din greu, ajunsesem fiu doar o umbra, salariul nu l-am primit niciodata, cu adevarat va spun!

Atunci, a aparut Ea ca o naluca superba in acea multime de imagini, zgomote, …stiam ca va veni din carti.

Imi era sete, imi era foame, foame de adevar si Dragoste.

Gura pastra gustul sec si amar al une-i vieti de sclav si dezorientate. Putem sa mor, puteam sa traiesc… nu am avut de ales , nu am avut solutii …decat in vis si gand.

Era preocupata cu toti, cu toti cei ce munceau in aceasta Lucrare. “Zbura” de la unul la altul ca o albina oferind cateceva din desaga ce o purta la sold.

Atunci ea a venit la mine , mi-a zambit cu toata inima si bunatatea si mi-a intins un mar albastru ce l-a scos dintr-o geanta crem cu o cruce cu brate triunghiulare rosii si egale. Mi-a spus surazand:
–  E pentru tine.

-Cine esti tu? Am intrebat mirat de atentia cu care ma privea.

Ea mi-a raspuns soptit:
– Sunt housepital lierul santierului si al atelierului, sunt cel desemnat sa ajut si sa ofer.

Am luat marul si privind-o in ochi am intrebat:
– E copt si aromat?

Ea a raspuns plecand ochii:
– E matur dulce la proba si amar la final. Il mai vrei?

Asa ne-am cunoscut, eu un simplu muncitor sleit de puteri si ea o zeita proaspata si luminoasa. A aparut ca o binecuvantare , am inteles ca este a mea si trebuie sa o pastrez.
Nu aveam nimic si poate am fost mai sarac ca oricand insa o aveam pe Ea ca un lucru de mare pret.

VARA

Soarele a facut conjuntia in plin Soltitiu.
Lucrariile au fost incheiate pe acel santier… un Templu in care am lucrat cativa ani buni ca o slugarnica si tacuta calfa.
E timpul pentru plata salariilor, e timpul pentru a pleca la o alta lucrare si toate acestea pe o vreme secetoasa, arida in care abia daca am implinit 33 ani.

Cu multa pompa toti lucratorii adunati pe un rand in fata altarului  din Templu asistam la oratoria preotului ce spune:
– A-ti fost chemati sa munciti construind acest splendid templu prin grija Domnului nostru si multumita Lui.

Ea statea in dreapta mea si ne tineam de mana pe furis.
Ma intrebam, daca am muncit atat si daca sunt mai sarac decat am fost , la ce-mi foloseste sa-i multumesc Lui cand El ar trebui sa ne multumeasca noua? Ma chinuia dilema si se vedea pe fata mea… atunci ea mi-a dat un ghiont smecheresc in sem de “ Lasa…”.

Asa se face ca am auzit si continuarea oratoriei preotului exaltat de propria-i magie, a spus:
-Templul este inaltat si cladit piatra cu piatra, arc cu arc, turn cu turn …in aur si bogatie. Domnul va cere acum sa plecati la lupta, pentru apararea crezului, a Legii si a Voii Lui. Va investesc astfel CAVALERI si  NOBILI ai Sfintei Cruci.

Am simtit-o cum jubileaza si nestapanind bucuria imi sopteste:
– Adica cum? Vom fi bogati de azi?
I-am raspuns privind-o in ochi :
-Nu!

Ea a inghitit in sec, iar zambetul si bucuria i-au disparut ca omului ce se simte inselat sau amagit. Dar a trecut…fiecare aveam sa primim “daruri” iar aceasta a mai alinat-o putin.
Asa am primit si sabie, si pelerina alba si zorzoane ce spueau despre noi ca suntem MAESTRII si soldati ai Sfintei Puteri …unica si stralucitoare ce zi si noapte veghea din triunghiul ei de aur asupra noastra.

Ne-am impartasit… nu prea aveam ce sa declaram Ochiului ce ne privea cu luciri de sticla… nu aveam nimic, nici bogatii, nici timp pentru altele ce ar putea contravenii  vreunei morale… ne iubeam sincer si mult, atat.

Pe furis ea mi-a dat un mar scos din aceia-si geanta crem cu cruce rosie… era un mar albastru …iar mie deja imi era foame si sete.

Acest lucru nu a scapat preotului ce cu un deget amenintator a aratat inspre noi spunand:
– In Templul meu nu vreau sa mai vad astfel de fructe!

Si missa s-a incheiat in urale si exaltare generala.

Lumea era fericita ca noi plecam sa luptam pentru Lumina Lui …paream niste gladiatori dezorientati pentru ce avea sa urmeze , pentru necunoscut.

Insa noi doi ne tineam de mana… .

TOAMNA

Calatorim…

Suntem pe un drum in pustietate. Pamantul e rosu , arid, ostil sub un cer plumburiu si mov.

Impartim un  singur cal. El este “Cel de-al treilea”. Este spiritul ce ne conduce, ce ne duce, …

Am hotarat sa nu privim inapoi, stim ca privi inapoi este Moarte. Inainte … inainte este Intuneric si tot mai frig.

Trecem pe langa resturi umane ale unor lupte anterioare a unor sacrificii , peisajul este macabru si incarcat de istorie. Suntem doar doi calatori in timp, in legenda…

Si ea m-a intrebat peste umar cu mult optimism:
– Incotro ne indreptam?

Eu i-am raspuns privind la drum:
-Catre Orient.
Ea ca un copil curios m-a intrebat:
– Acolo e cald si Lumina , nu? Cum se numeste acest drum?
Eu am raspuns mecanic:
– Legenda personala in care Drumul e diferit pentru fiecare.

Atunci ea, m-a strans mai tare in brate , continuand sa calarim acelas cal , la acelas pas si ritm catre… Intuneric.

IARNA

Iesim din ceata infernala…o liniste profunda se asterne peste noi. Nici vantul , nici inima nu se pot auzi aici..e atat de liniste incat “poti” auzi cum Soarele arde dincolo de norii grei.

Fulguie usor iar ceata a disparut lasand loc vizibil granitei spre taramul intunecat si inghetat, mereu albastru si plumburiu. Doar corbii centenari se mai aud din cand in cand catarati pe sulite ,spade sau tunuriiile ce impanzesc strania campie dinaintea ochiilor.

Ne alaturam unui regiment firav imbracati asemeni noua cu mantii albe, spade si scuturi ornate cu imensa Cruce Rosie cu brate egale.

Suntem in prima linie, in fapt nu exista o alta, este prima si ultima si mereu alimentata din cand in cand de acei ce ni se alatura.

In fata noastra sta Maestrul, Rege si rebel  cavaler.

Ne spune cu o voce de tunet:
– Bun venit in linia intai. Aici nu exista mila precum nu exista iertare. Aici nu exista …decat invingator sau invins. Nu asteptati mila pentru ca nu ve-ti primi mila.

Acestea au fost ultimile cuvinte ce le-a auzit.

Ne tineam de mana si acum , chiar asa cu scuturiile grele in fata privind la Uraganul ce avea sa se napusteasca asupra noastra , sa ne spulbere, sa ne imprastie, sa ne doboare sa ne treaca in istorie.

Povestile se incheie cu bine, cu acel BINE ce infrange RAUL. Rolul lor este sa te pregateasca, trezindu-te din somnul dulce al ignorantei.

BINELE infrange RAUL?

Pe masura ce lupti impotriva RAULUI acesta isi amplifica si isi diversifica PUTEREA.Daca dormi somnul constiintei se nasc monstrii si atunci?

Luminile se aprind incet, incet… in linistea ce s-a asternut in sala.

Ea ma intreaba tinandu-ma de mana:
– Acesta este Orientul? Ce multa lumina este!

Eu ii raspund privind in gol:
– Nu draga mea, aceasta este REALITATEA.

danIzvernariu 2012 aotearoa

About FIVEBLUEAPPLES

"Poti face tot ce doresti insa nimanui rau" Aleister Crowley FIVEBLUEAPPLES este un spatiu in care studiem si comentam simbolul esoteric , principiile alchimice a celor 5 mistere si autocunoasterea Sinelui. Bazat pe teorii Jungiene incercam sa refacem dand sens explicativ drumului in Legenda Personala urmand simbolulrile Arcanelor Majore ale Tarotului in sens filosofic desigur. FIVEBLUEAPPLES nu este si nu va fi o organizatie sau religie ; este un spatiu care reuneste persoane cu dorinta cunoasterii , cu puterea personalitatii si cu frumusetea interioara indiferent de crez religios ,sex sau nationalitate. Militam pentru armonie, pentru umanism si liberalism si punem egal fara nici cea mai mica diferenta intre femeie si barbat. Consideram ca sec. XXI este secolul reanvierii spiritualitatii si inceputul unei noi ere a marilor Revelatii. Mottoul nostru este: "Faci tot ce doresti dar nimanui rau!" Adm blog . USA : Gabriel Fischer Adm blog Canada: Nina Russell Adm account Australia : Dan Izvernariu

We check our emails several times each day and will respond to your enquiry as soon as possible

